Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Carla en maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 Oktober 2015 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal
Hier een nieuw reisverslag van New York
We zijn vandaag om half 9 vertrokken met de bus vanuit veldhoven naar Eindhoven. Het was zo druk in de bus dat we moesten staan met onze koffers, maar we zijn er gekomen en na een kwartiertje uitgestapt bij het station. Daar namen we de trein naar schiphol. Gelukkig wat minder druk zodat we konden zitten. Op Schiphol hebben we onze koffer ingecheckt tot New York en konden we nog even rondlopen op het vliegveld en daarna begon de reis echt..
Eerst met het vliegtuig naar Madrid.. Dat ging prima.. Op het vliegveld van Madrid moesten we een anderhalf uur wachten. Dat was fijn konden we even rondlopen en wat eten. Toen door naar New York. Dit was gelukkig een groot vliegtuig met een schermpje zodat we films konden kijken. Er stonden leuke films en series op. We kregen een deken en een kussen dus comfortabel genoeg. Het eten eas ook prima. Eerst pasta en daarna nog een keer ontbijt om 12 uur 's nachts onze tijd haha. Om een uur of 1 waren we er. Dat was hier 7 uur. Toen moesten we uitzoeken hoe we met de metro bij onze airb&b moesten komen. gelukkig had Maaike alles goed voorbereid en de mensen waren heel behulpzaam dus dat ging ook prima. Klein stukje lopen en toen waren we bij "ons huis" . Het zag er precies zo uit als we hadden verwacht. Er was alleen een klein probleempje, we konden de deur niet openkrijgen met de sleutel die we hadden gekregen. Uiteindelijk de eigenaar gebeld en toen lukte het gelukkig wel via een andere deur. Het was een lange dag dus na even de boel bekeken te hebben zijn we gauw gaan slapen.

• 25 Oktober 2015 - 17:33

Carla:

Spannend maar gelukkig komt alles goed. Hoop dat jullie een super verblijf hebben.
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's als jullie straks weer thuis zijn, xxx