Dag 2 - Reisverslag uit Hawley, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hawley, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Carla en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Hawley

Hallo allemaal
Nadat we een paar uur geslapen hadden toch maar om 8 uur opgestaan want we wilden veel doen. Vandaag wilden we de stad een beetje verkennen. Eerst met de metro naar central park. In de metro viel het op dat er eerst bijna alleen maar zwarte mensen in zaten en naarmate we dichter bij het centrum kwamen kwamen er steeds meer blanke mensen en beter geklede donkere mensen. Bij central park zijn we uitgestapt en het eerste wat we zagen was een heeeeeel hoog gebouw.
In central park zelf zagen we enorm veel hardlopers en geen auto's. Er loopt nl wel een gewone weg doorheen. Het bleek dat de marathon van New York volgende week gehouden wordt. De mensen oefenen deze week nog. Daarom waren er zoveel.
Daarna naar c21 dat is een outlet centrum. Maaike zag daar natuurlijk vanalles wat ze wilde hebben haha. Gelukkig weinig gekocht en daarna door met de metro naar times square. Erg indrukwekkend. Veel lichtreclames en veel mensen. Het was erg druk. Toen door naar broadway. We hebben daar veel theaters gezien en lange rijen van mensen die naar een voorstelling wilden. Daarna wat gegeten bij de subway en nog wat gewinkeld. Een kaartje gekocht voor stand up comedians voor die avond. En vervolgens naar soho geweest. Daar zagen we allerlei winkels van Maaikes favoriete merken in Turkije. Dus even binnen geweest bij moncler. We moesten ook daarvoor in een rij maar eenmaal binnen toch even naar een jas gekeken. Die kostte mijn hele maandsalaris dus vlug weer naar buiten. Tja het is ook geen Turkije he. We hebben nog wat winkels bekeken, gegeten bij mc donalds dus culinair gedaan vandaag haha en naar times square terug met de metro om naar de voorstelling te gaan van de stand up comedians. Was erg leuk om mee te maken. Alhoewel we niet alles begrepen konden we het groetendeels wel volgen. Om 11 uur 's avonds weer terug met de metro naar huis.

• 25 Oktober 2015 - 17:35

Carla:

Jee veel gezien en gedaan vandaag, jullie vervelen je geen minuut!

• 25 Oktober 2015 - 18:09

Jo En Ton Van Houten:

Hallo Amerikanen.
    Fijn dat we op deze manier jullie wel en wee kunnen volgen.
    We zien weer uit naar het volgende verslag.
    Maak er een mooie vakantie van.
    Groeten van Oma en Opa.

• 25 Oktober 2015 - 22:44

Marion:

En het weer?

• 26 Oktober 2015 - 01:28

Carla Van Houten:

Het weer is eigenlijk prima. Vanmorgen heeft het een beetje geregend voor 10 uur maar vanmiddag werd het zelfs best warm

• 26 Oktober 2015 - 11:45

Pieter:

Nou da's al wel erg veel in één dag!!
    Hoe is t weer daar?