Dag 3 - Reisverslag uit Hawley, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Hawley, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Carla en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

25 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Hawley

Hallo allemaal
We zijn weer vroeg opgestaan om weer allerlei leuke dingen te gaan doen. Uiteindelijk waren we toch pas om 10 uur weg. Het regende een klein beetje dus parapluus mee (niet uitgeklapt zo erg was het niet haha).
Eerst gingen we naar top of the rock. Met de metro konden we vlak in de buurt komen. Het was een enorm gebouw waar ook de nbc studio's in zaten een ijsbaantje, allerlei winkeltjes en eettentjes. Heel sjiek allemaal. We gingen met de lift naar de 67 ste verdieping in 42 seconden! Toen nog 2 verdiepingen met de roltrap en trap. Wow dat was een uitzicht. Het was bewolkt dat was jammer maar we konden toch erg ver kijken. Op de foto's kan je dat uitzicht toch niet zo goed zien.
We hebben ijs gegeten bij Ben&Jerry en geprobeerd bij de nbc studios binnen te komen maar dat zat niet meer bij onze new york pas attracties. Dat was jammer
Daarna zijn we naar de tentoonstelling bodys gegaan. Dat was weer prachtig. We hadden het al eens gezien, maar toch prachtig.
Vervolgens hadden we even tijd over en hebben we door de stad gelopen. Dat hadden we niet moeten doen want om 4 uur hadden we een inside tour op broadway en dat was ook weer anderhalf uur lopen. Het was wel heel leuk. We hoorden o.a hoe we voor de halve prijs binnen konden komen bij een musical dus waarschijnlijk gaan we dat wel proberen.
We wilden eigenlijk nog naar madame tussauds, maar nadat we heerlijk gegeten hadden bij Dennys waren we zo moe om 8 uur dat we naar huis zijn gegaan en om 9 uur sliepen.

• 26 Oktober 2015 - 17:40

Ton V.houten:

Hoi Carla en Maaike,
    wij reizen zo een beetje met jullie mee.Bedankt voor het verslag.
    Nogveel plezier en groeten van Oma en Opa

• 26 Oktober 2015 - 18:11

H.Gijbels:

Het heeft even geduurd voordat ik reageer,maar dat komt omdat mijn kennis van de p.c. niet zo geweldig is,zoals je weet Maar ik ben blij met jullie verslag en nog veel meer dat alles zo goed verlopen is.Ik noemde jullie twee ,, ongedoopte'' maar dat neem ik volledig terug.Alle bewondering dat alles zo volgens planning verloopt. Wacht weer op het volgende verslag.
    Geniet verder

Groetjes van Opa

• 26 Oktober 2015 - 18:43

Carla:

Leuk om jullie zo per dag te volgen.
    Ben benieuwd wat de plannen voor morgen zijn.
    Slaap lekker en morgen gezond weer op, haha

• 27 Oktober 2015 - 12:59

Pieter:

Heeje Jullie komen toch nog wel terug hé??

• 27 Oktober 2015 - 14:00

Carla Van Houten: