Dag 12 Mesquite - Reisverslag uit Mesquite, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 12 Mesquite - Reisverslag uit Mesquite, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 12 Mesquite

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

17 September 2016 | Verenigde Staten, Mesquite

Dag allemaal!

Vandaag hebben we een erg mooie dag gehad. We zijn eerst naar de Antelope Canyon geweest. Daar hadden we een tour van ongeveer 2 uur. Deze tour ging door een slot canyon heen. Het was echt prachtig. Het water had de grond uitgesneden in prachtige vormen. Ik zal proberen wat foto's bij het verslagje te doen, dan weten jullie voldoende ! Wel was het erg druk. Het is hier immers hoogseizoen in september.
Bij de tour hadden we Nederlanders gesproken die ons de tip gaven naar Horseshoe bend te gaan. We moesten nog ongeveer een kilometer lopen voor we bij het uitkijkpunt waren. Dat was ook erg mooi. Het was een rivier die om een berg heen draaide in de vorm van een hoefijzer.
We wilden daarna in het plaatsje Kanab slapen. We kwamen daar bij een motel waar we 4 jaar geleden overnacht hadden voor 40$. Het motel was niet erg mooi maar voor die prijs kon dat wel. Helaas was een kamer daar nu 250$. Dit hadden wij er niet voor over. We zijn toen even gaan internetten in de McDonalds en hadden het goedkoopste dichtstbijzijnde motel gevonden 2 uur verderop. Daar zijn we nu. We hebben hier een soort appartement met een keuken en aparte slaap-, woon- en badkamer. Genieten hier!

Morgen rijden we vanuit hier naar de Grand Canyon.
Tot morgen.

• 17 September 2016 - 08:36

Pieter:

Die prijzen lijken nog niet eens op die van toen, ongelooflijk, maar de foto's zijn de moeite waard.

• 17 September 2016 - 09:22

Anne-Marie En Franz:

Een paar meter naar voren en je had ook het onderste deel van de horseshoe kunnen fotograferen. Of heeft Maaike dat vanaf haar uitkijkpunt kunnen doen ?

• 17 September 2016 - 17:24

Carla Van Houten:

Dat is jammer dat we dat niet gezien hebben. Ik durfde niet verder naar voren omdat ik dacht dat ik dan in de afgrond viel.