Dag 14 Mesquite - Reisverslag uit Mesquite, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 14 Mesquite - Reisverslag uit Mesquite, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 14 Mesquite

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 September 2016 | Verenigde Staten, Mesquite

Hallo allemaal!

Wij vinden het niet erg als jullie niet zo vaak reageren op onze verslagen, wij vinden het al leuk dat jullie het lezen!!

Vanmorgen hadden we bij ons hotel een ontbijt dus hebben daar uitgebreid van genoten. We zijn na het ontbijt meteen aangereden naar onze volgende bezienswaardigheid, Bryce Canyon. Dit was vanaf het hotel anderhalf uur rijden. In Nederland zouden we dit lang vinden, maar voor hier is het maar een klein stukje.
Eenmaal in Bryce Canyon dachten we dat het leuk was om als eerst even naar het Visitor Centrum te gaan. Helaas had half Amerika hetzelfde idee, we konden nergens parkeren dus zijn we maar heel het park afgereden. We hadden wel een plattegrond gekregen, waarop we geprobeerd hadden een wandeling uit te zoeken. Het was een korte wandeling, maar het uitzicht was prachtig.
Op de terugweg was er meer parkeerplek bij het Visitor Centrum, dus toch maar even naar binnen gegaan.
Vervolgens nog even een ijsje gehaald in Old Town Bryce Canyon. Om bij ons volgende hotel te komen, reden we een prachtige weg door National Park Zion. We hebben deze weg helemaal gefilmd, mama gaat proberen deze op FaceBook te zetten, zodat iedereen het kan bekijken.
Nu zitten we in het volgende hotel, toevallig is dit het hotel van 2 dagen geleden. We hadden het hier zo naar ons zin dat we hier nog een nacht wilde doorbrengen!

Morgen vervolgen wij onze reis verder naar Las Vegas waar we 2 dagen zullen overnachten.

Tot morgen!

• 19 September 2016 - 08:58

Carla Van Hoek:

Ik ben een echte trouwe lezeres maar wat ik een beetje mis zijn nog meer foto's, haha.
    Anders kom ik die thuis wel een keer kijken!
    Heel veel plezier nog, enjoy!

• 19 September 2016 - 09:06

Pieter:

Ja Bryce was mijn topper, maar toen was het helemaal niet zo druk toch. Las Vegas vind ik wel jammerom niet bij te zijn, was misschien toch een avondje gaan pokeren.
    Veel plezier!!

• 19 September 2016 - 17:10

Carla Van Houten:

De foto's komen wel maar het is heel moeilijk ze te uploaden, we blijven het proberen. Op Facebook zetten we ook af en toe foto's. Het is natuurlijk wel heel gezellig als jullie thuis komen kijken