Dag 17 Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 17 Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 17 Bishop

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

22 September 2016 | Verenigde Staten, Bishop

Hallo allemaal.
Vandaag zijn we vertrokken uit Las Vegas. Maaike wilde graag door Death Valley rijden. Ik had zo n vermoeden waar de naam vandaan kwam, maar nu weet ik het zeker. Alles is dor en dood. Er zijn veel bergen , meestal grijs, maar ook wel eens bruin of een lichte zandkleur. Het gekke was dat het op de kaart stond als een groot groen gebied. Niet dus. We zitten nu in Bishop, een leuk klein plaatsje niet zo ver van het Yosemite park. Er is hier verder niks te doen, maar toch zitten alle motels vol. De receptioniste van ons motel snapte er ook niks van haha. Morgen gaan we dus naar Yosemite, het schijnt voor het eerst dit jaar te gaan sneeuwen. Ik ben benieuwd. En daarna door naar San Franscisco
Tot morgen

• 22 September 2016 - 09:17

Carla:

Hoeveel km hebben jullie al afgelegd?

• 22 September 2016 - 12:05

Opa En Opa:

Hoi vakantiegangers,
    Wij vragen ons af of jullie nog wel een keer naar huis komen.Of vragen jullie een verblijfsvergunning aan?.
    Jullie hebben het reuze naar de zin.Dat blijkt uit jullie mooie verslagen.Geniet van deze gewldige vakantie en wij zien uit naar jullie terugkomst.
    Ontvangde hartelijke groeten van Oma en Opa .

• 22 September 2016 - 18:56

Anne-Marie En Franz:

Dat zou een aparte belevenis zijn, sneeuw eind september. Hopelijk afgelopen maanden wel wat neerslag gevallen zodat watervallen met water te zien zijn en niet alleen als z..kstraaltjes. Zitten zelf nu vlak bij Siërra Nevada, voelde hier nog niet alsof er elk moment sneeuw kan gaan vallen. Mooie reis verder !

• 23 September 2016 - 06:01

Carla Van Houten:

We hebben ongeveer 3000 mijl afgelegd(4500 km). We rijden heel wat af in nog geen 3 weken. Maar ja je wil ook wat zien he. We blijven hier niet wonen. Het is een mooi land maar er heerst veel armoe. Er zijn heel veel trailerparken en zwervers. Dus we komen terug 1 oktober.

• 23 September 2016 - 06:04

Carla Van Houten:

De siërra Nevada is ook niet verkeerd. We hebben gelukkig geen sneeuw gehad, maar aan de oostkant van het park was het wel maar 2 graden. Aan de westkant 17 graden dus een stuk aangenamer, maar helaas had het ook niet geregend dus geen watervalletjes.

• 23 September 2016 - 06:34

Carla Van Houten:

Frans en Mieke zitten jullie in de siërra Nevada in Amerika of in Spanje?