Dag 19 Oakland - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 19 Oakland - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 19 Oakland

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 September 2016 | Verenigde Staten, Oakland

Hallo allemaal
Vandaag hebben we weer een leuke dag gehad. Een beetje langzame start omdat we vanavond weer in hetzelfde motel zitten kon dat ook. Daarna zijn we vanuit Oakland waar ons motel staat San Francisco ingereden. We hebben allerlei bezienswaardigheden gezien zoals Lombard street. Daar zijn we met de auto doorheen gereden net als 5 jaar geleden alleen ging het iets gemakkelijker omdat we nu een kleinere auto hebben. Alamo square hebben we ook gezien. Ze waren het park opnieuw aan het inrichten. Daarna zijn we over de golden gate bridge gereden samen met 5000 anderen. Dus daar hebben we wel een uur over gedaan. En we hebben weer net als toen een grote ijs gegeten in Sausalito een plaatsje aan de andere kant van de golden gate bridge. Vervolgens zijn we naar de pier gereden en hebben daar de auto geparkeerd en hebben gelopen van pier 45 tot pier 39. Dat was heel gezellig, er staan daar zangers, levende beelden en op pier 39 is een kermis. We hebben daar ook gegeten bij pizza Luigi. Er lagen veel zeehonden op de pier, maar het begon al donker te worden dus we hebben er geen mooie foto van kunnen maken. En als laatste zijn we nog naak Union square gereden, het derde grootste winkelgebied van de Verenigde Staten. Dat moesten we natuurlijk ook gezien hebben. Een bezig dagje dus. Morgen gaan we de rest van de bezienswaardigheden bekijken.

Tot morgen.

• 24 September 2016 - 10:02

Carla:

Jo, wat een reis en wat hebben jullie veel gezien, kei-gaaf!
    Kom graag eens naar de foto's kijken als jullie weer thuis zijn!

• 24 September 2016 - 10:18

Pieter:

Dat ijsje kan ik me nog wel herinneren, laten we maar drie bolletjes nemen. Nondepie een uur later zaten we nog aan ons half gesmolten ijsje te eten!!!! Wat waren die bollen groot!!

• 24 September 2016 - 10:18

• 24 September 2016 - 10:19