Dag 13 Cedar city - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 13 Cedar city - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 13 Cedar city

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

18 September 2016 | Verenigde Staten, Cedar City

Hallo allemaal
Vandaag zijn we naar de grand canyon geweest. Het was een eind rijden omdat we een motel wat verder weg hadden moeten boeken, maar het was de moeite waard. Onderweg zijn we gestopt bij Jacobs Lake dat is het laatste " plaatsje" voor het park the grand canyon. Volgens mij bestaat het uit een benzine station en een hotel waar ze een winkel in hadden met levensmiddelen, souvenirs en café. Je kon er ook fotografiecursussen volgen. Multifunctioneel dus. Daarna verder naar het visitorcentrum van de grand canyon north rim. We hebben daar 2 wandelingetjes van een uur uitgezocht en deze gelopen. De eerste wandeling ging naar Bright Angel point, met prachtige uitzichten. Maaike vond de south rim mooier, maar ik vond het hier toch ook erg mooi. Hier waren meer bossen. De tweede wandeling ging dan ook helemaal door het bos en was ook erg mooi.
Nu zitten we in een motel in Cedar City en morgen gaan we wandelen in Bryce.

• 18 September 2016 - 08:33

Anne-Marie En Franz:

Mooie (voor)uitzichten ! :)

• 18 September 2016 - 08:34

Pieter:

Bryce was toen een van mijn lievelingsparken, ik wist niet dat je erin kon lopen, zo onherbergzaam.

• 18 September 2016 - 16:25

Carla Van Houten:

Ik ook niet, maar ik heb gehoord dat het kon, dus we gaan kijken vandaag

• 18 September 2016 - 20:01

Irma:

Het ziet er allemaal prachtig uit! Ik weet ook niet iedere keer ieys origineels te verzinnen.....net als marie claire. Haha...maar tis een mooie reis! !

• 18 September 2016 - 22:10

Hélène:

Dames!
    Ik moest even wat reisverslagen inhalen, vanwege een drukke week. Maar jullie hebben ook niet stil gezeten! Fijn dat jullie zo genieten! Grappig dat jullie ook weer even naar Teun's "oude" woonomgeving zijn gegaan. Waar blijft de tijd toch! En wat een mooie foto's van de Canyon Maaike! Heel veel plezier in de andere parken en we lezen het weer graag in jullie verslagen!
    Groeten,
    Hélène