Dag 23 Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 23 Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 23 Hollywood

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 September 2016 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal.
Het was vandaag erg heet, maar we wilden toch graag een Tour door Hollywood doen om te kijken waar de bekende mensen woonden e.d. Dus een bustocht geboekt. Om 11 uur mochten we vertrekken. Gelukkig was het een open busje met een dak boven ons hoofd zodat we toch wat schaduw hadden. Eerst gingen we de berg op zodat we een goed uitzicht hadden op de letters van Hollywood. Op die berg woonde ook Bruno Mars en nog meer bekenden ( die wij niet kenden haha). Daarna gingen we Beverly Hills in waar we langs het huis reden waar Michael Jackson dood is gegaan. Dat huis was niet van hemzelf maar huurde hij voor 100.000 dollar per maand. Het huis van de weduwe van Peter Falks hebben we gezien, het huisje van de heks van Hans en Grietje waar nu iemand in woont, door de duurste winkelstraat van Amerika zijn we gereden en zo nog veel meer. Was erg leuk maar we hadden verwacht meer mensen te kennen. 's Middags hadden we een kaartje gekregen voor de voorstelling van dr. Phil voor morgen en daarna zijn we zelf nog door Beverly Hills gaan rijden en hebben we 2 huizen gezien van Justin Bieber. Die waren eeerrruuug mooi. 's Avonds zijn we naar de film geweest van Bridget Jones, in deze filmstal moet je toch een film gezien hebben. Dus het was weer een leuke dag.

Tot morgen

• 28 September 2016 - 08:15

Carla Van Houten:

We wilden wel met de fiets Franz maar het was veel te heet

• 28 September 2016 - 08:33

Anne-Marie En Franz:

Jammer, maar dat vonden wij juist het fijne van het fietsen, je bent dan in beweging en in Beverly Hills heb je daar toch minder last van vanwege de vele bomen en de lekkere afkoelende afdalingen (dan vergeet je de warme beklimmingen bijna). Maar jullie hebben het luierend in de bus ook naar je zin gehad, mooi toch !

• 28 September 2016 - 09:05

Carla Van Houten:

Foto's staan weer bij dag 3

• 28 September 2016 - 09:15

Pieter:

Het probleem met die bekendheden dat je ze toch niet thuis ziet; als je telt hoeveel dagen per jaar ze thuis zijn met hun werk, ben je zo klaar....