Dag 22 Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 22 Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 22 Hollywood

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

27 September 2016 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal,

We zijn in Hollywood!! Mijn lievelingsplek.
Vanmorgen ben ik de dag begonnen met een rondje hardlopen. Ondertussen had mama al een beetje haar spulletjes ingepakt om onze reis te vervolgen naar LA.
Aangekomen in het motel had de receptie meneer duidelijk gezegd dat er geen (huis)dieren in de kamer mogen, zoals in elk motel. Wij kwamen aan in onze nieuwe kamer en tot onze verbazing was het er net een dierentuin. Er waren zoveel beestjes dat we er de kriebels van kregen. Gelukkig konden we snel een nieuwe kamer krijgen.
Eenmaal geïnstalleerd op ons nieuwe plekje zijn we naar het strand van Santa Monica gereden waar we ongeveer 2 uur geweest zijn. Het was 43 graden dus het strand was wel fijn.
In de avond zijn we naar de Hollywood boulevard gegaan, wat ongeveer 50 meter lopen is vanaf ons motel. Ondertussen zijn we erg veel zwervers tegengekomen.
We konden niet bij het beroemde Chinese Theatre komen, omdat daar een première van een film bezig was. Dan morgen maar even, we blijven hier nog 2 dagen.

Morgen zien jullie weer een verslagje verschijnen van mama.
Tot morgen!

• 27 September 2016 - 09:40

Pieter:

Weet je nog, de vorige had Jennifer Aniston een paar dagen voor wij er waren haar handafdrukken geplaatst en die betontegel lag onder een kubus te drogen.

• 27 September 2016 - 20:01

Oma En Opa:

Hallo Carla en Maaike,
    Het einde nadert van een geweldige vakantie,dat was genieten.Wij wensen jullie alvast een goede terugreis en zijn benieuwd naar alle belevenissen.
    Ontvang de hartelijke groeten van Oma en Opa uit Oerle.

• 27 September 2016 - 23:20

Hélène:

Hoi Maaike en Carla,
    Altijd leuk om jullie vakantieverhalen te lezen! Geniet nog even lekker van het mooie weer en van Hollywood! Fijne dagen!