Dag 2 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 2 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 2 Miami

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

07 September 2016 | Verenigde Staten, Miami

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een lekker rustig dagje gehad. Vanmorgen waren we helaas vanwege de jetlag om 5.30 al wakker en konden niet meer slapen. Om 7.00 stonden we al in de winkel om wat water te kopen en daarna zijn we lekker gaan ontbijten in ons motel. We zagen op het weer dat het in de middag zou gaan regen, dus we zijn na het ontbijt maar meteen naar het strand gegaan. Het water was 30 graden en buiten was het al 31 graden. We hebben dus heerlijk gezwommen in de zee. Helaas kon mama niet lang op het zand liggen dus zijn we naar mijn favoriete winkel gegaan, de Walmart! Ik kan daar uren rondlopen. Maar we hadden nog meer gelukt, de Walmart lag naast een Mall, dus we zijn nog even gaan shoppen. Bij de McDonalds hebben we ons middag maaltje genuttigd, een ijsje, zo hoort dat hier.
We zijn daarna meteen naar ons nieuwe motel gegaan in Miami Beach. Dit motel ligt aan het strand waar we dus ook meteen even zijn gaan uitwaaien. Het had de hele dag nog niet geregend en zijn na het uitwaaien even gaan zwemmen in het zwembad bij ons motel. Het water in het zwembad was wel minder warm dan de zee, maar nog steeds lekker. Voor ons diner zijn we naar de Denny's gelopen waar we heerlijk gegeten hebben. Nu zijn we even aan het uitbuiken en bereiden ons voor op een lange dag morgen. We gaan een dagtour doen door Miami.

Tot morgen!

• 07 September 2016 - 08:14

Carla:

Klinkt spannend allemaal, rust maar goed uit voor zo'n dagtour. Geniet er samen van !

• 07 September 2016 - 09:34

Pieter:

Ja natuurlijk .... heerlijk weer zwemmen in zee, Wallmart en nog een Mall, Mc Donalds en Denny's. Dat wodt aftrainen thuis!!!