Dag 4 Florida City - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 4 Florida City - Reisverslag uit Florida City, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 4 Florida City

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 September 2016 | Verenigde Staten, Florida City

Hallo allemaal!

Vandaag weer een redelijk rustig dagje gehad. Vanmorgen ben ik eerst even gaan hardlopen langs het strand. Eigenlijk hadden we de plannen om nog even op het strand te gaan liggen in Miami, maar tijdens het ontbijt ging het regenen dus moesten we deze plannen even veranderen. We zijn na het ontbijt al naar Florida City gegaan. Daar zagen we dat er een groot outlet centrum was, dus we konden het niet laten om even te gaan shoppen.
Na het shoppen zijn we nog even naar de Everglades geweest. Mama wilde graag wandelen, terwijl ik liever met de auto naar een uitkijkpunt wou rijden. We zijn dus naar het uitkijkpunt gereden.
Ook hebben we een poging gedaan tot wandelen, maar daar werden we helemaal lekgeprikt door de muggen. Wel hebben we nog wat beesten gezien, vlinders, salamanders, vissen en muggen.
Vervolgens zijn we naar ons nieuwe motel gereden in Florida City, wat naast het outlet centrum en de burgerking bleek te liggen. Daar hebben we ook ons avondeten genuttigd.
Na het eten zijn we nog wat gaan rijden met de auto. We hebben Amerikaanse straatjes gevonden net zoals in de films. Wel zijn de mensen hier arm, dus de huisjes waren heel klein.
Morgen gaan we door Key West rijden!

Tot morgen

• 09 September 2016 - 08:35

Pieter:

Mooi man, Key west lijkt me ook erg gaaf. Vinden jullie zelf dat je wat teveel winkelt daar??
    Wel jammer van de regen en de muggen, hier is het nog dezelfde temperatuur zonder regen en muggen ;-)
    Veel plezier vandaag.