Dag 8 St Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 8 St Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 8 St Petersburg

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

13 September 2016 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

Hallo allemaal!

We zitten nu in St Petersburg, om morgen naar Tempa te gaan. We vliegen morgen vanaf Tempa naar Phoenix.
Vanmorgen ben ik even gaan hardlopen, daarna hadden we een beetje haast om weg te komen uit het motel. Het was namelijk erg vochtig en het zag er oud uit, dus we voelden ons niet helemaal op ons gemak daar.
We hebben daarna ontbeten bij de Starbucks om vervolgens even naar een outlet centrum te gaan wat op 5 minuten rijden van ons motel lag. Een outlet kunnen wij natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan!
Vervolgens zijn we met de auto naar Tarpon Springs gereden, vanaf daar hadden we een hele mooie weg naar St Pietersburg. Deze weg liep helemaal langs de zee. We hebben daar ook echt de Amerikaanse straatjes gezien zoals we die kennen uit films. We hebben die al meer gezien, maar zoals vandaag nog niet. De straten waren netjes, grote huizen met een veranda ervoor, gras in de voortuin, dan brievenbussen en een stoep, en dan weer een stukje gras tot de weg. Heel erg mooi.
In St Pietersburg zijn we eigenlijk meteen gaan eten. De rest van de avond hebben we doorgebracht in en aan het zwembad van ons motel. Er waren 2 Amerikanen waar we nog een tijdje mee gebuurt hebben.
Kortom een leuke dag gehad! Nu bereiden we ons voor op onze vlucht morgen. We mogen nu namelijk maar 19 kilo meenemen, maar daar zaten we al overheen de vorige keer, dus we gaan lekker even puzzelen

Tot morgen

• 13 September 2016 - 07:27

Pieter:

En niet te vergeten voor elk huis een Amerikaanse vlag!!

• 13 September 2016 - 12:29

Marie-claire:

Goede reis naar Phoenix. Doe ze de groeten daar !! :-)

• 13 September 2016 - 18:51

Irma:

Tjonge jonge, zwaar leven hebben jullie! ;)
    Van de ene bezienswaardigheid naar de volgende Mall...
    Met zo'n tempo zijn jullie straks aan vakantie toe! Haha
    Maar het ziet er allemaal spectaculair uit! Leuk om te zien en te lezen!