Dag 4 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

31 Maart 2013 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal

Vandaag was het een rustig dagje. Vanmorgen hebben Teun en ik een uurtje gewandeld. Teun wandelt hier regelmatig en datzelfde rondje hebben we samen gelopen. Maaike had er niet zo'n zin in dus ze bleef op de kamer van Teun.
Daarna zijn Maaike en ik aan het zwembad gaan zitten want Teun moest weer vliegen. We hadden een beetje de pech dat het vandaag bewolkt was. Wel 28 graden dus wel lekker warm. Toch had ik er na een uurtje of 2 genoeg van en zijn we even op een terrasje gaan zitten in de mall.
Daarna natuurlijk nog even gewinkeld en toen weer terug naar het zwembad voor het huis van Teun. Lekker gelezen en Maaike kon op internet dus iedereen tevreden. Tegen een uur of 7 was Teun weer thuis en hebben we bij een pizzeria gegeten. Daarna terug naar het motel en plannen gemaakt voor morgen.

Groetjes van Carla en de rest

• 31 Maart 2013 - 17:44

H Gijbels:

Jullie denken waarom hoor ik niets van thuis. Maar wij dachten dat je het te druk had om een Block te schrijven. Pas toen Marion ons er attent op maakte vonden we nog 3 blocks. Vandaar!!Maar het is goed te horen dat jullie het naar de zin hebben.Zo te lezen zitten jullie in een mooie streek,waar veelte zien is. Geniet ook van het mooie weer want hier is het nog steeds erg koud. Het is nu eerste Paasdagen maar te koud om iets te ondernemen. Misschien morgen!!Hier verder alles goed. De groeten aan iedereen. Opa en Oma