Dag 6 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

02 April 2013 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal!

In tegenstelling tot gister hebben we vandaag een best rustig dagje gehad!
We zijn eerst gezellig met z'n 3e naar scottsdale gereden. (Dit keer wilde teun en mama ook shoppen, niet alleen ik voor de verandering)
We hebben daar niet zo heel lang rondgelopen want we hadden niet zo veel tijd omdat teun om 1 uur op het vliegveldje moest zijn.
Wel zijn we van te voren nog even boodschappen gaan doen bij de walmart.

Terwijl teun aan het vliegen was hebben mama en ik bij ons motel aan het zwembad gelegen met 30 graden en zon. Heerlijk.
Rond een uur of 4 zijn we even naar de outlet gegaan om nog wat te shoppen (kan er geen genoeg van krijgen).

We hebben teun om 7 uur opgehaald van het vliegveld en zijn daarna bij hem thuis gaan koken. Tortellini, iets anders dan friet haha.
Na het eten leek het ons leuk om ergens een terrasje te gaan pakken, in plaats van dat hebben we ergens een hele lekkere ijssalon gevonden. Het ijs was daar zo enorm lekker, zo lekker had ik nog nooit ijs geproefd.

Nu zijn mama en ik weer terug in ons motel en teun is thuis. Morgen gaan we naar Tucson voor het vliegtuigenmuseum volgens mij.

Groetjes van Maaike en de rest!

• 02 April 2013 - 09:48

Ajm.van Houten:

hallo allemaal,
    Het verslag van dag 6 ontvangen waarvoor dank.Zo kunnen wij meebeleven hoe jullie deze fijne vakantie doorbrengen.
    Als jullie deze reactie ontvangen is het al weer bijna tijd om aan de terugreis te denken.
    Wij wensen jullie nog een paar fijne dagen en alvast een voorspoedige terugreis naar Nederland.
    Tot a.s.Vrijdag en veel liefs van Oma en Opa uit Oerle.
    p.s. Geef Teun nog een dikke knuffel van Ons.Doei.

• 02 April 2013 - 10:32

H Gijbels:

Ikzie dat Maaike deze keer aan de beurt is voor de contacten Volgens mij heb je dit midden in de nacht nog geschreven(zie datum) Klasse nachtuilWe merken dat jullie het nog steeds naar de zin hebben ,vooral het shoppen bevalt uitstekend. ??!!!Met Teun gaat het ook weer goed. Nog twee prettige dagen, groetjes opa en oma

• 02 April 2013 - 10:55

Hélène:

Hallo allemaal!
    Tijdens de paasdagen geen mail gelezen, maar inmiddels ben ik weer helemaal bij! Zo te lezen hebben jullie het wel gezellig daar: shoppen, eten, leuke uitstapjes en PRACHTIG WEER!!! Hier schijnt gelukkig ook de zon maar het is wel koud en later in de week is er toch weer kans op natte sneeuw! Dus geniet nog even lekker van de zon, de grote malls en het lekker niets doen!

Groetjes!

• 03 April 2013 - 00:09

Hannie:

Fijn dat jullie zoveel plezier hebben daar met zijn 3en !! ( blij dat ik niet zo veel hoef te winkelen) !!!