Dag 7 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

03 April 2013 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal

Vanmorgen moest Teun naar school dus Maaike en ik hebben rustig aan gedaan. Om half 12 zijn we Teun gaan halen bij de school op het vliegveld. We mochten ook even een kijkje nemen in het vliegtuig waarin hij altijd vliegt en er even inzitten. Dat is de "Diamond 40" Teun heeft uitgelegd waar alle knopjes en schermpjes voor dienen. Dat was heel leuk. Daarna hebben we ook nog het vliegtuig gezien waar hij in gaat vliegen als hij hiermee klaar is de "Diamond 42" .

's Middags zijn we naar Tucson gereden omdat we het vliegtuigkerkhof wilden zien. Vorig jaar hebben we het vliegtuigmuseum gezien. We hadden pech want je kon er alleen met een bustour naar toe vanuit het museum en die was helemaal uitverkocht. We zijn achter de bus aangereden en hebben dus wel gezien wat we gemist hebben nl. Rijen en rijen vliegtuigen. In sommigen mocht je in (maar dat mochten wij dus niet) en er werden er zelfs nog verkocht. We zijn toen teruggereden via een prachtige weg. We reden door een soort cactusbos. We kwamen ook nog de studio tegen waar o.a. he kleine huis op de prairie is opgenomen, maar daar zijn we niet meer in geweest. 's Avonds zijn we naar de film geweest. Met zijn drieën voor 3 dollar, echt lachen. Dat kun je je bij ons niet voorstellen.
Morgen is de laatste dag. Teun is vrij dus we willen gaan wandelen in de grand canyon.

Groetjes van Carla en de rest.

• 03 April 2013 - 22:51

H Gijbels:

We hebben net jullie verslag gelezen en gezien dat jullie weer een leuke dag gehad hebben. Ik hoop dat je veel foto s maakt zodat wij later nog veel kunnen zien. Jullie weten nu ook waar Teun zijn tijd doorbrengt en hoe alles daar zo n beetje gaat De tijd schiet nu aardig op en hopen dat de terugreis voorspoedig verloopt. Geef Teun maar een flinke pakkerd van ons en wens hem alle sterkte voor de laatste paar maanden. Veel liefs van oma en opa

• 04 April 2013 - 15:04

Hélène:

Hoi Carla, Teun en Maaike,

Time flies! Alweer de laatste dag! We wensen jullie samen nog heel veel plezier en een mooie dag in de Grand Canyon! En Teun, hou nog even vol en heel veel succes met vliegen! Carla en Maaike, alvast een goeie terugreis gewenst en vergeet niet je winterjas mee te nemen!
    Groetjes,
    Hélène