Dag 8 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 April 2013 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal

Toch nog even een verslagje van de laatste dagen vanuit Veldhoven nu.

We hadden besloten om naar de grand canyon te gaan op woensdag. Teun had vrij dus we hadden alle tijd. Het was vanuit Phoenix naar de grand canyon 4 uur rijden, onderweg zijn we door Williams gekomen, een plaatsje waar we 2 jaar geleden met papa ook hebben overnacht.

Bij de grand canyon hadden we een wandeling uitgekozen, waar we met een busje heen werden gebracht. De wandeling naar het uitzichtpunt was niet zo zwaar, dat was namelijk allemaal bergafwaarts. Onderweg hebben we nog wel goed kunnen lachen om Teun die uitgleed en meteen heel lenig weer opstond. Het uitzichtpunt was erg mooi het heette het 'ooh aah' point van de Kaibab trail.
De terugweg was iets zwaarder, dat ging stijl omhoog. Ik ging in een snel tempo en haalde iedereen in, mama en Teun bleven wat achter haha.

Onderweg hebben we bij de Denny's gegeten, ik had zoals altijd friet met een hamburger.
Toen we terug waren in mesa wilden Teun en mama zo graag naar een film in de bios, een film waar ik niks aanvond, maar ik ben toch meegegaan.

Donderdag ochtend zijn we nog even naar de Starbucks gegaan en hebben we de spullen ingepakt.
De reis was erg snel gegaan, de eerste vlucht was 3 uur van Phoenix naar minneapolis, daarna van minneapolis naar Amsterdam en die duurde 7 en een half uur.

We zijn nu weer terug in het bewolkte Veldhoven en missen de vakantie en Teun heel erg natuurlijk. Maar aan de andere kant wel weer fijn dat we weer bij papa zijn!

Heel erg bedankt dat jullie onze reis weer gevolgd hebben!!!

Tot de volgende keer!
Groetjes Maaike (en de rest)

• 05 April 2013 - 19:40

A.j.m.van Houten:

Hiep Hoi,Jullie zijn weer veilig geland en terug op de basis.
    Complimenten voor de verslagen die jullie geschreven hebben.
    Het was de moeite waard.
    Groeten van Oma en Opa uit Oerle.

• 07 April 2013 - 10:36

Hélène:

Fijn dat jullie weer thuis zijn. We hebben met veel plezier jullie blogs gelezen en zijn benieuwd naar de foto's! Komt er weer zo'n mooi album?
    Succes met opstarten volgende week en kom maar eens vertellen over jullie reis! De koffie/thee e.d. staan klaar!