Dag 11: San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 11: San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 11: San Diego

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Carla

21 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo allemaal,

Toen we vandaag lekker laat wakker werden en de gordijnen openden, zagen we dat het helaas regende. Dus toen zijn we weer in bed gekropen. Tegen twaalven zijn we er toch maar uit gegaan en zijn we naar de Subway gegaan. Toen nog even langs de Walmart gegaan om drinken en ontbijt te halen voor morgen ochtend.

Gelukkig hield de regen rond twee uur op, en zijn we naar de San Diego Zoo gereden. Echt een hele mooie dierentuin, helemaal opgedeeld in allemaal continenten en diersoorten. Maar wel een beetje moeilijk om de weg te vinden, toch hebben we volgens mij wel alles een, of meerdere, keren gezien. De grootste uitdaging van de dag was om de uitgang te vinden. Toen we die eenmaal gevonden hadden zijn we naar de Denny's gereden en hebben we even lekker gegeten. Maaike een hamburger met een broodje, mama fish en chips (volgens mij is ze in het verkeerde land op vakantie) en ik had een bord met tortilla chips met gehakt en kaassaus, verrukkelijk.

Nu zitten we weer in het motel hebben we internet aan de praat gekregen en zit Maaike te internetten, mama voor de verandering te lezen en vandaag was het weer mijn beurt om een blog te schrijven.

Groeten van de rest en mij
Weltrusten en tot de volgende keer...

• 21 Oktober 2012 - 18:05

Marie-Claire:

Fish and chips hier ook volop!
    Ik heb niet overal internet hier maar verder prima. Hoop dat het weer goed blijft.
    Wij zijn nu bij de broer van Jeff vlakbij londen. Morgenochtend weer naar huis.
    Gelukkig hebben jullie nog iets langer.geniet er van cd

• 22 Oktober 2012 - 09:18

Hgijbels:

Het is maar goed dat we van jou ook weer eens een blog ontvangen want voor vertrek beloofde je dat weoverstelpt zouden wilden met blogs van jou, Maark goed we weten ,als er nieuws is dat je het laat weten .Jammer van het weer,eerst die hitte en nu regen maar alles is weer goed gekomen. Nu maar genieten van de laatste vakantie dagen en dan weer vliegen( ook vakantie ) ben je nu veel achter of is dit ingecaltuleerd? Zal wel ieder moet er zo af toe even tussen uit. Vandaag nog een leuke dag bij die afgedankte vliegtuigen en verder een prettige reis ,geniet en groeten aan je moeder ,Maaike en tot schrijfs Opa en Oma