Dag 13: Tuscon - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 13: Tuscon - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 13: Tuscon

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tucson

Hallo allemaal,

Vandaag was de laatste dag van de reis. Het begon vanmorgen al heel vroeg in Yuma. Zoals iedere ochtend even gefacetimed met papa. De pizza opgegeten die gisteren over was, mama en Maaike boterhammen met pindakaas. Toen begon de lange reis vandaag die ongeveer 4u duurde. Mama en Maaike voorin de auto lekker muziek luisteren en ik zat achterin lekker een serie te kijken op m'n computer. Na twee uur was mama zo moe dat ik mocht rijden, helaas best saai want het was gewoon twee uur rechtdoor zonder bochten of zelf verkeer.

Eenmaal hier in Tuscon aangekomen zijn we eerst naar het Pima museum gegaan voor vliegtuigen. Echt prachtig, er staat van alles van de kleinste dubbeldekker ter wereld, tot de SR-71 Blackbird, het snelste vliegtuig ooit gemaakt. Hoe snel precies is niet bekend want dat is "Top Secret" maar hij moet zeker Mach 3 halen. Na een rondleiding van rond de twee uur zijn mama en Maaike in het restaurantje gaan zitten bij het museum en ik heb nog even rondgelopen binnen in een hangar waar nog meer vliegtuigen stonden.

Nadat we in het museum geweest waren zijn we op zoek gegaan naar motel 6. Dit viel tegen, we vonden wel een motel 6 maar het was zo'n slechte buurt dat we naar een ander motel zijn gegaan. Nu zitten we in een motel dat nu anders heet, maar tot twee maanden geleden dat wel was dus ook prima.

Dit was de laatste keer dat ik iets op deze blog typ want morgen brengen ze mij naar huis en woensdag als mama en Maaike in het vliegtuig zitten zit ik dat hopelijk ook.

Om af te sluiten wil ik zeggen dat ik het een hele fijne vakantie heb gevonden, veel nieuwe dingen heb gezien. Maar nu weer lekker vliegen en misschien af en toe ook weer eens op m'n eigen blog schrijven...

Groeten van Teun en de rest

• 23 Oktober 2012 - 10:12

Marie-Claire:

Goedemorgen,

De laatste dagen ! Nog heel veel plezier samen !
    XXX

• 23 Oktober 2012 - 16:15

Hélène:

De tijd vliegt ook, net als jullie! Wat gaat het toch snel! Wij wensen jullie nog een hele fijne dag samen (het zal straks wel weer even wennen zijn voor jullie alle drie)!
    Teun, jij weer heel veel succes in Mesa en maak er nog een mooie tijd van daar!
    Maaike en Carla, een hele goeie reis en tot donderdag of vrijdag!

Groetjes van de Kempermannen

• 24 Oktober 2012 - 19:56

Hgijbels:

Teun wel wat laat maar hopelijk vind je toch de tijd om alles nog eens na te lezen. Zo te lezen is de reis bijzonder geslaagd. Veel gezien en de familieband versterkt Nu kun je er weer tegen aan .Je kijkt er zeker wel naar uit om weer eens de lucht in te gaan. Hopelijk ben je het niet verleerd en draag je de afgeknipte stropdas met trots door Pheunix!!Nu alles weer normaal is laat af en toe iets van je vorderingen horen .We zijn erg benieuwd en leven in alles mee!Veel plezier met je vrienden ,het vliegen en de rest. Alle goede en groeten van Opa en Oma

• 25 Oktober 2012 - 00:55

Hannie:

Hoi Teun jammer dat het er weer op zit niet dan ??
    Toch wel erg leuk dat je dit met je familie heb kunnen doen, wens je nog veel succes
    met het vliegen !
    Ga binnenkort nog wel langs in Veldhoven voor de details van jullie reis !
    Denk je dat je er volgend jaar weer bij kan zijn in Luxemburg !!
    Groetjes Hannie