Dag 10: San Diego - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 10: San Diego - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 10: San Diego

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo!

Vandaag hebben we veel gedaan. De dag begon vroeg omdat we weer op tijd uit het motel moesten zijn.

We zijn daarna naar San Diego gereden. Onderweg zagen we mooie en grote huizen die aan de zee stonden. Daar zou ik later ook wel willen wonen. Dat je je deur opendoet en dat je gewoon meteen op het strand staat. En aangezien je hier van Maart tot November in de zee kan zwemmen komt dat goed uit.

Vervolgens waren we in San Diego. Toen we hier aankwamen was het wel lekker weer, de zon scheen en de lucht was blauw. Maar later op de dag kwamen er steeds meer wolken. Daardoor hebben we ook niet kunnen zwemmen in het buitenzwembad hier bij het motel.

We gingen rond de middag eventjes naar de Best Buy dachten we. Maar we hebben er in totaal zeker drie kwartier gezeten, omdat Teun iets moest regelen voor zijn telefoon.

Toen we eindelijk weer buiten stonden, wilde mama naar Old Town. Daar zijn we dus heengereden. Ik moet toegeven: het was erg mooi om een keer gezien te hebben. Het was een oud dorpje wat er Mexicaans uitzag. Daar hebben we geluncht. Teun en in hadden een enorm grote chocolade taart, terwijl mama het bescheiden bij een klein cakeje hield.
We zijn daar ook nog een cowboy winkeltje in geweest. Teun wilde hier graag naar binnen omdat zijn bijnaam op school Cowboy Billy is. Dat komt omdat hij in Hoofddorp op school altijd cowboy laarzen aanhad. Hij is de enige die de bijnaam ('Bil' of 'Billy') nog gehouden heeft.

We zijn daarna (om het af te leren) op mijn aanraden weer eventjes gaan shoppen in een erg grote en mooie Mall. Eerst verdwaalden we in de parkeerplaats en daarna in de Mall ook nog.

Na het shoppen zijn we gaan avond eten bij de Mac Donalds. Dat was mijn idee, omdat mama voor de vakantie tegen mij zei: We zullen elke dag wel in de Mac Donalds eten. Maar we hadden er pas een keer gegeten.

Nu zitten we weer in het motel en zijn aan het bedenken wat we morgen gaan doen. Het wordt waarschijnlijk de Zoo in San Diego. Maar we weten het nog niet zeker.

Groetjes van Maaike!!

• 20 Oktober 2012 - 09:21

Ton Van Houten:

Hallo Allemaal,
    Eindelijk kunnen we eens reageren op de reisverslagen.
    We hebben alle verslagen gelezen dus zijn we op de hoogte van wat jullie allemaal meemaken.
    Het is weer een vakantie om nooit te vergeten zeker omdat alles op foto is vastgelegd.
    Wij wensen jullie nog heel veel vakantie-en reisplezier en tot wederhoren en/of zien.
    Groeten van Oma en Opa uit Oerle.

• 20 Oktober 2012 - 12:29

Irma:

Hallo allemaal! Wat een geweldige vakantie zeg!
    Maar hou je nog zin over om te shoppen als we naar Amsterdam gaan, Carla?
    Volgens mij hebben jullie inmiddels wel voor een jaar geshopt.....
    Ik denk dat ik ook nog eens daar naar zo'n Mall ga.....want ik kan echt shoppen totdat we neervallen...
    Veel plezier nog en tot 1 november....

• 20 Oktober 2012 - 17:50

Riet Gijbels:

Lieve Carla,Teun en Maaike. Maaike net je mailtje gelezen. Wat hebben jullie weer veel gezien. Leuk zo'n hele dag bij elkaar. Heb je nog veel foto's gemaakt?Vanmorgen zijn Mieke en Frans op bezoek geweest. Tom moest zwemmen. Ik ben weer naar het ziekenhuis geweest,alles was goed .uitslag7.2 dan weten jullie wel ,dat het goed was. Dit zal wel mijn laatste mailtje zijn voor jullie thuis zijn. Teun wanneer moet je weer vliegen en dan weer fluiten?Jullie alle drie het allerbeste en veel liefs van Oma en moeder