Dag 14: Mesa - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 14: Mesa - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 14: Mesa

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal!

Morgen gaan we alweer naar huis. Heel jammer, maar we hebben echt een geweldige vakantie gehad die we nooit zullen vergeten. Teun slaapt nu weer in zijn eigen huis, omdat hij 's middags een meeting had voor school.

Vanochtend zijn we vertrokken vanuit Tucson. De dag begon daar al met mooie blauwe lucht en de zon die meteen de kamer inscheen. We zijn naar Mesa gereden en hebben daar eerst Teun afgezet. Daarna zijn mama en ik doorgereden naar de walmart waar we nog even wat dingetjes moesten hebben. Ook zijn we nog even de Mall ingeweest om nog even rond te neuzen (want dat hadden we nog niet gedaan haha). Daarna zijn we naar het motel gereden.

Rond half 7 is Teun ons komen ophalen met zijn auto en zijn we naar de Applebee's gereden om voor de laatste keer deze vakantie lekker te eten. We zijn na het eten nog naar de supermarkt geweest omdat Teun nog wat boodschappen moest hebben.
Eigenlijk hadden we bedacht dat we daarna nog naar de bioscoop wilden, dus we zijn daarheen gereden.
Jammer genoeg draaide er geen leuke film dus heeft Teun ons afgezet bij het motel en hij was ook nog even tv blijven kijken.

We willen jullie allemaal bedanken voor het volgen van onze reis, en alle leuke reacties op de verslagen!

Dit was onze allerlaatste blog van deze vakantie, we hopen jullie snel weer te spreken!

Groetjes Carla en Maaike

• 24 Oktober 2012 - 07:25

Marie-Claire:

Dit was echt niet de bedoeling. Sorry !

• 24 Oktober 2012 - 07:38

Carla :

Wat is het toch allemaal snel gegaan. Het lijkt wel alsof het gisteren was dat jullie gingen maar jullie hebben wel weer heel veel gezien. Een hele goede reis terug en tot gauw,
    groetjes Carla en Jan.

Have a save flight home!

• 24 Oktober 2012 - 11:15

Pieter:

Ha
    Nou marie-claire, zo komt het reactieboek snel vol

Hgijbels:

Wat jammer dat voor jullie de tijd er op zit maar wij kijken erg uit naar jullie thuiskomst!Zo keken wij ook steeds uit naar jullie berichtjes. Telkens weer wat nieuws en heel leuk geschreven Vanavond 2400uur onze tijd vertrekken jullie Morgen proberen wij jullie vlucht te volgen en dan als jullie weer wat bij gekomen zijn , kun je ons verwachten .Nu ga ik Teun nog even een berichtje sturen want die heeft ook een leuk berichtje gestuurd.

• 24 Oktober 2012 - 19:32

Sorry maar die rotte iPad reageert niet zoals het moet Vandaar 3x groetjes Opa