Dag 12: Yuma - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 12: Yuma - Reisverslag uit Yuma, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 12: Yuma

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

22 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Yuma

Hallo allemaal

Vanmorgen zijn we op tijd vertrokken vanuit San Diego. Het regende er weer en het was koud, dus we waren blij dat we verder trokken. We wilden naar Yuma om daar in de buurt nog naar een natuurgebied te gaan.

Eerst hadden we een motel in Yuma gezocht en toen wilden we naar dat park. Dat bleek echter nog 87 mijl, dus daar hadden we toch niet zo'n zin in. Vooral niet omdat de temperatuur ongeveer 30 graden Fahrenheit was gestegen en het dus behoorlijk warm was. Daarom hebben we iets anders gezocht en het bleek dat hier vlakbij een gevangenis was geweest wat nu een museum was. Dat was erg leuk.

De gevangenis had 33 jaar bestaan en er hadden 3000 gevangenen gezeten. Ze sliepen met zijn zessen in een ruimte van 2 bij 2. En soms met zijn tweeën.

Daarna hebben we gezwommen hier bij het motel. Ook heel lekker. Voor het avondeten mocht Teun kiezen en hij wilde gaan eten bij de pizzahut. 's Avonds hebben we nog een hele tijd bij het zwembad zitten lezen en internetten het was zo n heerlijk weer.

Groetjes Carla en de rest

• 22 Oktober 2012 - 09:44

Carla:

Zo, net terug van vakantie, even jullie verhalen lezen. Wat hebben jullie toch weer veel gezien en gedaan. Geweldig ! En leuk al die foto's erbij. Geniet er nog maar even van.
    Heel veel groetjes Jan en Carla

• 23 Oktober 2012 - 00:00

Hannie:

Weer genoten van jullie mooie foto's !! Wanneer komen jullie weer thuis (Carla en Maaike ) wil natuurlijk uitgebreid verslag !!

• 23 Oktober 2012 - 08:42

Hgijbels:

Carla te laat jouw blog gelezen. Kon het eerst niet vinden,de berichten worden steeds meer naar achteren verschoven. Maar toch blij met jullie verslagen .ik heb zo de indruk dat jullie heel veel gezien hebben en met heel veel verhalen thuis komen. Ben benieuwd!!Ook naar alles wat met het doen en laten van Teun te maken heeft. ( vrienden,verblijf,werk,vermaak enz we horen het wel) Tot over enkele dagen . Groeten van ons .