Voorbereiding - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Carla Houten - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

26 Maart 2013 | Nederland, Veldhoven

Hoi!

Hier zijn we weer.
We zijn erg blij dat we toch weer een keer naar Amerika mogen gaan! Zo'n kans krijg je niet vaak in je leven. Mama en ik gaan samen naar Teun toe. Vorige keer hebben we samen met Teun een rondreis gemaakt, maar nu zullen we alleen in de buurt van Mesa blijven, en natuurlijk gaan shoppen!!

We hebben de reis pas een paar weken geleden gepland en we kunnen niet wachten om te gaan. Nu begint de tijd toch al wel een beetje te tikken want morgen ochtend om 06:47 hebben we de intercity naar Schiphol. Ons vliegtuig zal opstijgen om 10:40. Die reis duurt 10 uur. We hebben een overstap in Seattle, maar dat is wel fijn om even de benen te strekken! Daarna moeten we nog zo'n drie uur naar Phoenix.

Dadelijk controleren we de laatste spullen nog even en dan gaan we op tijd naar bed.

We zijn rond 2 uur 's nachts (deze tijd) in Phoenix. Daar is het dan pas 6 uur 's avonds. Dan zien we Teun weer!

Als we zijn aangekomen schrijven we weer een blog.

Groetjes Carla en Maaike

• 26 Maart 2013 - 23:02

Hélène:

Carla en Maaike,

Nogmaals een hele fijne en gezellige tijd gewenst in Mesa! We zijn nu al benieuwd naar jullie belevenissen. Doe Teun de groetjes en een goeie reis!

Groetjes van de Kempermannen