Dag 1 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 Maart 2013 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal

Gisteren avond zijn we hier in Mesa aangekomen. We hadden een goede vlucht gehad. Alles verliep voorspoedig. Bij de overstap in Seattle hoefden we niet te lang te wachten.
Alle bagage was heel aangekomen, ook het eten wat we voor Teun meegenomen hadden.
Eerst zijn we de auto op gaan halen. Dat klopte natuurlijk weer niet. Ik had een kleine 4 deurs geregeld maar die bestonden niet volgens de baliemedewerker. Uiteindelijk kregen we er toch een mee die groter was. Die hoefden we niet extra te betalen maar wel een extra verzekering ja ja ........ .
Daarna naar Teun. Dat was fijn om hem na 3 maanden weer in in levende lijve te zien. Eerst het eten en andere spullen bij hem afgezet en toen gaan eten bij Denny's. Nog even naar de walmart en daarna doodmoe naar ons motel. Dat viel tegen. Het was er allemaal erg oud en ook wel wat vies. Morgen maar een nieuw motel zoeken wat er een beetje beter uitziet. Maar eerst slapen. Het was een lange dag.

Groetjes van Carla

• 28 Maart 2013 - 18:14

Ajm.van Houten:

hallo allemaal,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Wij wensen jullie hele fijne dagen toe en geniet in het bijzijn Teun.
    Hartelijke groeten van Oma en Opa uit Oerle.

• 28 Maart 2013 - 20:42

H Gijbels:

Fijn te horen dat alles goed verlopen is. Is Teun al weer wat opgeknapt?Nu lekker uitrusten en dan samen van de vakantie genieten!! Groetjes Opa en Oma

• 28 Maart 2013 - 23:47

Hélène:

Hoi Carla, Maaike en Teun,
    Mooi om te lezen dat jullie een goeie reis hebben gehad. Wel een lange reis heb ik begrepen! En toch wel goed geslapen in het slechte motel? Inmiddels zullen jullie wel weer wat uitgerust zijn en kunnen jullie genieten van het samenzijn! Fijne paasdagen en lots of fun in Mesa!

Groetjes van de Kempermannen

• 29 Maart 2013 - 00:30

Hannie:

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben, of hebben gehad !! Vraag me wel af wat voor eten jullie mee genomen hebben, of hebben genomen ?? Drop , stroopwafels, haring ?? Hopelijk vinden jullie een schone onderkomen !! Nog leuke dingen in de planning ??
    Wij vinden het trouwens erg jammer dat Teun er dit jaar niet bij is in Luxemburg !
    Misschien een optie om met zijn allen naar Teun te gaan ipv Luxemburg, maar dan wel logeren op zijn kamer anders wordt het wel erg kostbaar haha !!