Dag 2 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

29 Maart 2013 | Verenigde Staten, Sedona

Hallo allemaal

Wat leuk dat jullie ons allemaal weer volgen. Hannie het eten was natuurlijk kaas voor onze kaasboer en hagelslag (maar dat was eerlijk gezegd meer voor mij).
Gisteren zijn we vroeg opgestaan om half 7 ongeveer. We wilden weg uit dat vieze motel. En konden er ook niet goed internetten omdat de verbinding slecht was dus zijn we om 8 uur al naar de McDonalds gegaan voor ons dagelijks facetime gesprekje met Pieter.
Daarna zijn we gaan shoppen. Om 11 uur had Maaike wel zowat alles gekocht wat ze nodig had en zijn we naar Teun gegaan. Teun had buikgriep en mocht daarom niet vliegen. Hij had er medicijnen voor gekregen en vanwege die medicijnen mocht hij nog 2 dagen niet vliegen dus hadden we tijd om wat leuke dingen te doen (hij was inmiddels aardig opgeknapt).
We hebben de Apache Trail gereden. Dat is een oude weg die de indianen eigenlijk al aangelegd hebben. 20 mijl was verhard en 20 mijl onverhard. Onderweg kwamen we een goudzoekers stadje tegen. Dat was nu natuurlijk niet meer bewoond want het goud was op, maar het was wel erg toeristisch. Heel leuk om te zien. De tocht zelf was prachtig. Echt het land van Arendsoog en Witte Veder. Er lagen ook 3 meren in, heel mooi.
Om een uur of 5 waren we terug en we hadden besloten om maar meteen door te rijden naar Sedona. Dat is een plaatsje op 2 uur rijden in een heel mooi natuurgebied. Gelukkig vonden we daar een schoon motel 6. Vandaag gaan we de omgeving bekijken en wandelen.

Groetjes van Carla en de rest

• 29 Maart 2013 - 18:00

Ajm Van Houten:

Hallo Bofkonten: alweer zo'n mooie vakantie in het verre Amerika.
    Fijn dat we meteen op de hoogte gehouden worden van jullie doen en laten.
    We kijken elke dag uit naar het reisverslag.,dus doe je best.

De hartelijke groeten voor de hele club van Oma en Opa uit Oerle.