Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Carla Houten - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

03 Oktober 2012 | Nederland, Veldhoven

Hallo mensen!

Mama en ik hebben een paar maanden geleden een reis geboekt naar Amerika. Dit omdat mijn broer Teun nu in Amerika woont voor zijn opleiding. Het komt wel slecht uit eigenlijk dat we volgende week (9 oktober) al gaan omdat ik 10 oktober een belangrijke toets heb. Gelukkig kan ik deze wel een andere keer inhalen. Ook mis ik de eerste twee wedstrijden van het nieuwe ijshockey seizoen. Maar er staat veel moois tegenover!!

Ons vliegtuig vertrek volgende week dinsdag om half 8 's ochtends. We moeten er om half 6 zijn om in te checken. Maar omdat er geen nachttreinen rijden, hebben mama en ik besloten de nacht door te brengen op Schiphol. We nemen maandag avond om half 11 de trein in Eindhoven, dan zijn we rond 12 uur / half 1 op Schiphol. Als we daar zijn moeten we nog 5 of 6 uur wachten. Ik denk dat we dan bij de Starbucks gaan zitten in die lekkere onderuitgezakte stoelen en met koffie kunnen wij er weer tegenaan.

Ons vliegtuig vliegt naar Londen, daar moeten we een ander vliegtuig pakken naar Los Angeles en vanuit daar nemen we weer een ander vliegtuig naar Phoenix. Als het goed is staat Teun daar dan op ons te wachten. We hebben ook al een auto gehuurd dus daar rijden we dan mee naar Teuns huis en daarna naar het motel vlak bij Teun. (Mesa)

We zijn nu al langzaamaan de spullen in aan het pakken en we hebben er echt heel veel zin in!
Het volgende blog zal komen als we in ons motel in Mesa zitten.

Groetjes Maaike

  • 06 Oktober 2012 - 09:30

    Opa:

    Leuk Maaike. We hopen nog vaak nieuws van jou te horen. Gr. Opa

  • 07 Oktober 2012 - 22:59

    Hannie:

    Ben benieuwd naar jullie verhalen veel plezier !

  • 09 Oktober 2012 - 11:14

    Carla:

    Hee Maaike en Carla,

    Ik wens jullie een hele fijne reis, geniet ervan.
    Doe Teun de groeten en maak maar veel foto's dan kunnen wij ook weer meegenieten.
    Carla, ik hoop dat jij je ook beter voelt en voor 100% van de reis kunt genieten.
    Heel veel plezier toegewenst,
    groetjes Carla

  • 09 Oktober 2012 - 22:26

    Marie-Claire:

    Hallo dames,
    Als het goed is zitten jullie nu lekker warm in Phoenix of in elk geval bijna.
    Hoop dat de vlucht goed gegaan is.
    Ben benieuwd naar jullie volgende update.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 03 Okt. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 20447

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 01 Oktober 2016

Amerika 2016

23 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

New York 2015

27 Maart 2013 - 05 April 2013

Amerika 2013

08 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Mijn eerste reis

09 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Rondreis Amerika

Landen bezocht: