De reis - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

10 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Mesa

De reis

Hallo Allemaal

We zijn goed aangekomen. De reis was lang en vermoeiend, maar is wel goed gegaan. Maandagavond zijn we al naar Schiphol gegaan met de trein van half 11. Om kwart over 12 waren we er. Alle winkels waren dicht en ook de starbucks ging net dicht. We hebben eerst onze koffers in een locker gezet zodat we daar geen zorgen meer over hadden en zijn toen in de stoelen bij starbucks op het terras gaan hangen. Daar hebben we gezeten tot de schoonmaker kwam en we weg moesten. Een uur later konden we weer terug en ik heb nog even geslapen. Om 5 uur konden we inchecken en om7.20 vertrok het vliegtuig. Daar heeft Maaike al geslapen maar dat was maar 48 minuten vliegen. Vervolgens overstappen naar het volgende vliegtuig duurde 2 uur en 3 kwartier maar dat was fijn. We konden het allemaal goed halen. De tweede vlucht duurde 11 uur en dat was erg lang. We hebben wel een paar uurtjes kunnen slapen. In Los Angeles aangekomen moesten we tot onze verbazing onze koffers opnieuw inchecken, terwijl ons was verzekerd dat ze in een keer in phoenix zouden aankomen. Goed dat we langs de band liepen en toevallig onze koffers zagen. Daar hebben we echt het oudste gedeelte van het vliegveld gezien. We moesten van noodgebouwtje tot noodgebouwtje soms te voet soms met de bus. Het laatste stukje naat phoenix was kort en mooi. Het was een heel klein vliegtuig en daardoor konde we goed uit het raam kijken. Maaike heeft een paar mooie fotos gemaakt.
Eindelijk in Phoenix. Eerst naar het motel en toen naar Teun. Dat was geweldig. Hij woont daar mooi. We hebben alles beken maar doen dat morgen nog een keer omdat het donker was. Het was hier om half 7 al donker. We zijn nog even wat gaan eten bij Denny's en toen naar bed. Morgen moet Teun waarschijnlijk solo vliegen. Wij gaan kijken en moeten er al om 9.15 zijn.

Groeten van Carla en Maaike

• 10 Oktober 2012 - 21:53

Pieter:

en de rest.... ?

• 11 Oktober 2012 - 07:01

Marie-Claire:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Het is inderdaad een heel eind !!

Ben benieuwd hoe het met de solo vlucht van Teun is gegaan.

Ik ga nu werken. Geniet ervan !!

xx

• 11 Oktober 2012 - 17:55

Jo En Ton Van Houten:

Hallo Carla,Maaike en Teun.
    Inmiddels is de computer weer gerepareerd en zijn we in de gelegenheid om op het eerste verslag vanuit Amerika te reageren.Het doet ons plezier dat alles naar wens is gegaan.Nu genieten van alles wat op jullie"pad" komt.We zijn benieuwd naar het volgende reisverslag en wensen jullie heel veel plezier.

Groeten van Oma en Opa uit Oerle.

• 11 Oktober 2012 - 17:57

Hgijbels:

Nu pas donderdag je verslag gelezen. Konden het eerst niet vinden. Nu zijn er enkele dingen al gepasseerd. o. à. Het vliegen van Teun. Maar we kijken erg uit naar ieder bericht. De reis was voor ons ook erg spannend en zijn blij dat alles zo goed verlopen is. Groetjes aan iedereen en kijken weer uit naar een volgend bericht. Opa en Oma Gijbels