Dag 9: Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 9: Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 9: Hollywood

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal,

Vandaag was weer een mooie dag. We zijn naar Seal Beach geweest. Je kunt daar zeehonden zien, maar die hebben we niet gezien. Ik denk dat het te druk was. Er waren wel veel vogels.
De huizen stonden op het strand. Ze hadden geen voortuin, maar een heel klein balkonnetje en dan stond je meteen op het strand. De huizen hadden allemaal een (ander) kleurtje. De bomen stonden in bloei. Ze hadden oranje bloemen. Het zag er heel vrolijk uit.

Daarna zijn we naar Venice en Muscle Beach gereden. Dat is een heel mooi schoon strand. Er zijn fitness apparaten, een skatebaan en heel veel kleine winkeltjes. Daar hebben we een paar uur gelegen en gezwommen in de zee. Op de terugweg stonden we in de file. Dus terug in de motelkamer gauw gedouched en gaan eten. Weer bij mexicaan want Maaike had besloten dat ze het toch wel lekker vond dus daar hadden we maar gauw gebruik van gemaakt.

Corrie, ik hoef niet te rusten. Ik maak de kinderen juist iedere morgen om 7 uur wakker om weer een leuke nieuwe dag te beginnen, maar na een dag of 6 waren ze echt moe. Snap jij dat nou?
Helene, soms ben ik het winkelen wel beu als het te lang duurt, maar het is verbazend hoeveel kleren Maaike nog nodig heeft.

Groeten van Carla en de rest

• 19 Oktober 2012 - 11:22

Marie-Claire:

Hoi,

Nog even een kort berichtje voordat we hier ook een dagje op stap gaan.
    We gaan vandaag de oude kostscholen van Jeff bezoeken. Ben benieuwd !
    Hier geen zeehonden maar wel heel gezellig.
    Fijne dag vandaag en tot het volgende berichtje.

Groetjes ook van Jeff.
    XXX

• 19 Oktober 2012 - 11:24

Marie-Claire:

Ik had gisteren een stukje op de telefoon getypt en geplaatst maar zo te zien is dat mislukt.
    X

• 20 Oktober 2012 - 00:45

Hannie:

Ik snap er niets van dat de kinderen moe zIjn de jeugd van tegenwoordig niets gewend !!!