Dag 1: Mesa - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 1: Mesa - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 1: Mesa

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Mesa

Hallo allemaal

Gisteren zijn we op het vliegveld geweest waar Teun altijd les heeft. Hij moest voor het eerst alleen vliegen en wij mochten erbij zijn. Hij moest opstijgen een rondje vliegen, landen en dat 3 keer. Dit heeft hij 2 keer gedaan omdat de toren hem toen terugriep. Dit was een misverstand maar daarom heeft hij zijn opdracht niet helemaal af kunnen maken. Dat was jammer, maar hij heeft wel solo gevlogen. Als iemand dat voor de eerste keer doet is het traditie dat zijn stropdas afgeknipt wordt, daarna gaat hij in de kofferbak van de auto, wordt naar het zwembad gereden, met kleren aan in het zwembad gegooid en dan wordt zijn hoofd kaal geschoren. Het was erg leuk om dat mee te maken.
s Middags zijn we naar een mall geweest in Scottsdale. Maaike wilde graag winkelen. Ze heeft een trui gekocht en schoenen en Teun heeft ook een trui gekocht. We hebben in het midden van de mall gegeten. Dat is wel leuk want er zijn allemaal winkeltjes waar je eten kunt kopen ronddom een pleintje. B.v een subway, een bakker, een pizzeria enz. Teun en ik wilden een broodje van de subway en Maaike wilde een broodje van de bakker. Dit hebben we gekocht en konden dat samen in het midden op het terras op eten.
Daarna zijn we naar het centrum van Scottsdale gegaan. Dat is een oud westernstadje. Heel mooi om te zien. Vervolgens zijn we naar een ander winkelcentrum gegaan waar een best buy zat want Maaike mocht nog een laptop uitzoeken voor het slagen van de HAVO. Inmiddels was het kwart over 6 en werd het al weer donker, om half 7 is het helemaal donker. We zijn nog even wat gaan winkelen en toen gaan eten. Het was een hele winkelmiddag. Teun hoopt dat we dat nu gehad hebben voor 2 weken. ( maar ja hij is met 2 vrouwen op stap) we lagen om 10 uur al in bed omdat we zo moe waren. Om half 4 waren we al weer wakker. Toch nog even wennen aan het tijdsverschil. Ik was blij dat het eindelijk half 8 was zodat ik deze blog kon schrijven.

Groeten van Carla en de rest.

• 11 Oktober 2012 - 18:12

Hallo hallo,

Veel gedaan gister zo te horen!
    Als je zo door blijft gaan haal je het einde van de vakantie niet met je geld haha.
    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar en dat Teun weer een kale kop heeft.
    Super dat hij nu solo heeft gevlogen, nu zal hij wel trots op zichzelf zijn.
    We lezen het wel hoe het vandaag gaat daar :)

Veel plezier!

• 11 Oktober 2012 - 18:12

Hallo hallo,

Veel gedaan gister zo te horen!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar en dat Teun weer een kale kop heeft.
    Super dat hij nu solo heeft gevlogen, nu zal hij wel trots op zichzelf zijn.
    We lezen het wel hoe het vandaag gaat daar :)

Veel plezier!

• 11 Oktober 2012 - 18:13

Sanne En Marie-Claire:

Oeps dat was een keer teveel gestuurd.

• 11 Oktober 2012 - 20:08

Hannie:

Wat leuk dat jullie bij de 1e solovlucht van Teun waren !!
    Ik mis wel wat foto's hoor, bv een foto van Teun zijn kale koppie (toch net echt kaal hoop ik)

• 11 Oktober 2012 - 22:04

Carla:

Jee wat leuk dat jullie erbij waren bij Teun z'n eerste solovlucht.
    Ik mis inderdaad ook de foto's. Hoop dat ze er de volgende keer bij zijn.
    Zo te horen hebben jullie de meeste winkels daar al gehad. Wat zijn de volgende plannen?
    Wij staan klaar om naar Andalusië te gaan.
    Vliegen morgen om 10 uur.
    Nou dames en Teun,
    veel plezier nog en tot de volgende mail.
    doei,doei

• 11 Oktober 2012 - 22:04

Carla:

Jee wat leuk dat jullie erbij waren bij Teun z'n eerste solovlucht.
    Ik mis inderdaad ook de foto's. Hoop dat ze er de volgende keer bij zijn.
    Wij staan klaar om naar Andalusië te gaan.
    Vliegen morgen om 10 uur.
    Nou dames en Teun,
    veel plezier nog en tot de volgende mail.
    doei,doei

• 12 Oktober 2012 - 06:51

Carla Van Houten:

Dank je wel voor jullie (dubbele) reacties. Foto s komen er zo gauw mogelijk bij. En ja Hannie, Teun is echt kaal. Het is wel even wennen.
    Carla en Jan veel plezier in Andalusie.
    Groetjes