Dag 2: Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 2: Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 2: Page

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Page

Hallo allemaal,

Dit is de eerste blog die ik typ vanaf mijn nieuwe laptop. Hij is erg fijn. Vandaag wilde we vroeg vertrekken om mijn laptop op te gaan halen bij de Best Buy in Mesa, maar omdat mijn laptop nog niet klaar was (ze moesten hem 'restoren': herstellen) gingen we eerst in de Mall in Mesa op een terras zitten. Hetzelfde idee als gister: in het midden was een terras en daaromheen waren verschillende kraampjes waar je eten kan halen. En zoals jullie weten is in Amerika alles groot, daarom hadden we echt een mega groot kaneelbroodje. (foto komt nog)

We zijn ook nog in de tijd dat we moesten wachten naar de bioscoop geweest. (film: Ted)
Van te voren dachten we dat de film heel erg kinderachtig zou zijn, omdat het over een pratende teddybeer ging, maar het bleek echt een hele leuke, grappige film te zijn.

Na de film gingen we weer naar de best buy. Ze zouden eigenlijk bellen als hij klaar was, maar ik kon natuurlijk niet wachten tot ze gebeld hadden dus gingen we even langs. Ik had het geluk dat hij precies klaar was.

Doordat we langer moesten wachten op mijn laptop, hadden we onze plannen aangepast. We zouden vandaag eigenlijk naar Fredonia rijden (6 uur), maar dat haalde we niet meer dus zijn we naar Page gereden. Het was toch wel best een lange zit in de auto.

Wat ons ook opviel was dat het hier erg snel donker is. Rond kwart over 6 ongeveer gaat het schemeren en om half 7 is het al helemaal donker.

Het avondeten hebben we gegeten bij de Burger King. Dat was erg lekker.

De foto's zullen snel komen.

Tot morgen!

  • 12 Oktober 2012 - 07:38

    Marie-Claire:

    Hoi wereldreizigers,
    Als ik jullie blog lees wordt ik toch wel een beetje jaloers.
    Het roept wel heel veel herinneringen op en ik het zelf graag ook weer een keer willen zien.
    Ik zat in Mesa op school : Mesa Community College. Misschien zijn jullie er al wel een keer langs gereden.

    Maar het zal er vast nog een keer van komen.

    Veel plezier van je laptop Maaike !!

    XX

  • 12 Oktober 2012 - 09:57

    Corrie:

    Hoi meisjes.
    Leuk om jullie te volgen.Geniet ervan,maar dat doen jullie al,lees ik wel.
    groetjes Corrie

  • 12 Oktober 2012 - 10:05

    Jos:

    Hoi Carla en Maaike!
    Leuk om jullie blog te lezen! Veel herkenbare plaatsen! Ook het gebied waar jullie in vertoeven biedt veel mogelijkheden! Geniet er lekker van! Ben lichtelijk jaloers want hier is het al behoorlijk frisser! Nu Maaike een laptop heeft zal ze toch vast met jou een keer een trail lopen? Benieuwd wat jullie nog allemaal gaan zien!

  • 12 Oktober 2012 - 10:33

    Trudie Ritzerfeld:

    Hallo vakantiegangers
    Allereerst Teun gefeliciteerd met je eerste geslaagde solovlucht!
    Jullie zijn goed bezig lees ik ,geniet ervan en we volgen jullie op al die bekende plaatsen.
    Groetjes Trudie

  • 12 Oktober 2012 - 18:41

    Hgijbels:

    Hallo Carla en Maaike. Leuk weer een berichtje. Zo te lezen genieten jullie elke dag en is de vak. vol afwisseling. Wij zijn erg jaloers op het weer bij jullie,want hier is het niet zo mooi Veel regen en wind. Hier alles normaal ,dus goed!!We zijn weer in afwachting van jullie volgend schrijven en foto's Groetjes Opa en Oma Gijbels

  • 12 Oktober 2012 - 23:56

    Hannievanantwerpen:

    Ben helemaal niet ongeduldig ofzo !!! Maar waarom moeten we zo lang wachten op de foto's ?? Onnodig om te zeggen misschien maar geniet ervan lady's !!

  • 13 Oktober 2012 - 00:53

    Hannie:

    Eindelijk de foto's gezien leuk hoor !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 03 Okt. 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 20449

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 01 Oktober 2016

Amerika 2016

23 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

New York 2015

27 Maart 2013 - 05 April 2013

Amerika 2013

08 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Mijn eerste reis

09 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Rondreis Amerika

Landen bezocht: