Dag 3: Kanab - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 3: Kanab - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 3: Kanab

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

13 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Kanab

Hallo allemaal,

Vanmorgen startte de dag met regen en onweer. Dat was wel jammer maar tegen de tijd dat we opstonden was het weer droog. Dus met goeie zin en vol verwachting ging we op weg naar de grand canyon aan de noordkant.

De weg erheen was prachtig. we zagen allerlei verschillende soorten landschappen. Af en toe scheen de zon en af en toe regende het. In het park aangekomen begon het te sneeuwen. Een klein beetje, maar later begon het steeds harder. Bij het eindpunt sneeuwde het zo hard dat bijna alles wit was. Toch zijn we uit de auto gegaan, hebben onze dikste kleren aangedaan, en bibberden nog steeds van de kou, het was ongeveer 0 graden.

We hebben een klein eindje gewandeld en wat foto's gemaakt. Eigenlijk zagen we niks alleen maar wolken. Toen vlug terug naar de auto. Later hebben we op internet gekeken wat we gemist hadden.

We hebben een motel in het dorpje Kanab. Het is een dorpje wat stil is blijven staan in de jaren 70 denk ik. Er zitten nog echte western winkeltjes en huizen. Verder staan er veel kerken en motels.

Groeten van Carla en de rest.

• 13 Oktober 2012 - 09:02

Marie-Claire:

Dan is het hier nog lekker warm ;-).
    Leuk die foto's !
    X

• 13 Oktober 2012 - 09:58

Corrie:

Ikzal snow-boots sturen ende eledtrische deken.

• 13 Oktober 2012 - 10:10

Irma:

Hoi Carla,
    eindelijk is het kwartje bij mij gevallen dat ik jullie via deze site kan volgen.....
    Leuk om jullie verslagen te lezen! En wat bizar dat jullie al in de sneeuw staan! Dan valt onze 14 graden nog heel erg mee.....
    Stoer die foto's van Teun....feliciteer hem maar met zijn solovlucht van ons!
    Ik ga je nu regelmatig volgen hoor...
    Veel plezier samen en ik zie je zeker de 1e november!

liefs Irma

• 13 Oktober 2012 - 11:22

Jos En Trudie:

Jammer dat julllie sneeuw hadden bij de north rim! Het is daar echt prachtig! Veel foto's van jullie zijn herkenbaar! Zo maken wij de tocht ook weer! Trouwens mooie foto's zitten er tussen!
    Groetsels
    Trudie en Jos

• 13 Oktober 2012 - 22:37

Rianne:

Hoi Carla,
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en zien.
    Teun, nog gefeliciteerd met je solovlucht, je ziet er goed uit in dat pak.
    Nou, nog veel plezier samen, ik lees wel wat jullie verder nog beleven.
    Groetjes Rianne