Dag 4: Saint George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 4: Saint George - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 4: Saint George

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Saint George

Hallo!

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om te gaan ontbijten, wat maar tot 9 uur kon, ze hadden ontbijt in het motel met lekkere wafels.

We zitten nu in Saint George in onze motel kamer. We zijn echt heel moe. Want we hebben vandaag veel gedaan:

Vandaag zijn we naar Zion gereden, de tocht erheen was erg mooi. Veel verschillende dingen gezien. Ondertussen was mijn batterij leeg gegaan van mijn camera. Gelukkig hadden we nog een klein digitaal cameratje mee, dus we hebben nog wel een aantal foto's gemaakt. Toen we er waren na een uurtje rijden hebben we daar een bus gepakt. Je kon kiezen uit verschillende wandeltochten en kon dus uitstappen bij bepaalde haltes waar die wandeltocht dan startte. Wij hadden een tocht gekozen van 2 mijl. De wandeling duurde ongeveer 3 uur.

Ik ben zelf niet zo'n wandelaar maar deze wandeling was zo enorm mooi!
Eerst moesten we op paden lopen die stijl omhoog gingen. Toen we eenmaal boven waren was het echt prachtig. Het uitzicht was mooi en we liepen door een "Hidden Canyon" heen. Er lag zand en aan de zijkanten waren mooie rode rotsen. Ook lag er af en toe wat water, dus moesten we over stenen klimmen om verder te gaan.

De terugweg moest via datzelfde pad. Op de terugweg zie je weer hele andere dingen, dus dat was eigenlijk ook wel mooi.

Het is nu half 6 's middags en we gaan dadelijk bij Denny's eten. Alweer friet..

Tot morgen! Groeten van Maaike en de rest.

• 14 Oktober 2012 - 08:29

Supermooi !!!

En Teun krijgt alweer een beetje haar !

Carla, ik ga nu skaten, ook leuk ;-).

XX

• 14 Oktober 2012 - 08:29

Supermooi !!!

En Teun krijgt alweer een beetje haar !

Carla, ik ga nu skaten, ook leuk ;-).

XX

• 14 Oktober 2012 - 13:02

Sanne:

Klinkt goed allemaal!
    Ik ben zo jaloers he, ik moet dadelijk leren:(

Ik lees het morgen wel weerrr.

• 14 Oktober 2012 - 14:00

Jos:

Hoi!
    Als jullie in st George nog zijn: The Red Lobster is een goed restaurant! Tegenover de red lobster ligt een zaak waar ze ongelfelijk veel kleren, t- shirts, sieraden en jeans verkopen tegen erg leuke prijsjes!
    De outlet zullen jullie vast wel gezien hebben inmiddels!
    Leuke trail in Zion! Gaan jullie nog terug?
    Het weer in st george zal wel weer aangenaam zijn!
    Groetjes
    Trudie/jos

• 15 Oktober 2012 - 07:55

Marie-Claire:

Goedemorgen !! Hebben jullie vakantie of zo ;-).
    Zo maar een dag overslaan met schrijven op het blog, mijn hele ochtendritme wordt verstoord !!
    Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben gisteren en misschien staat er morgen wel weer wat op.

Dikke knuffel uit Veldhoven

• 15 Oktober 2012 - 14:04

Irma:

Wat ziet het er allemaal mooi uit daar! Ben wel een beetje jaloers op die mooie plaatjes!
    En Teun ziet er ook wel stoer uit, zo zonder haar.......
    Geniet er lekker van!
    Ik ga maar weer eens aan de strijk...
    Veel plezier samen!

liefs Irma