Dag 5: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 5: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 5: Las Vegas

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

15 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties elke dag. Heel erg leuk.
Jos we hadden al gegeten toen we het lazen dus misschien een volgende keer. Maar naar de outlet wilde Maaike natuurlijk wel. Dus zijn we gaan kijken. Het waren heel veel winkeltjes van bekende merken. Maaike wilde wel naar binnen maar helaas was het nog niet open. Het was zondag. Teun was erg blij want hij had wel genoeg van al dat gewinkel. We hebben het er nog over gehad om nog een wandeling te maken nl. Angels landing, maar dat bewaren we ook voor een volgende keer.

We zijn naar Las Vegas gereden. We konden pas om 3 uur in het hotel en we waren al om 11 uur in Las Vegas. Daarom zijn we op zoek gegaan naar Pawn stars, die winkel waar je spullen kunt verkopen en kopen wat altijd op tv komt, die hebben we gevonden maar het viel een beetje tegen. Het was veel kleiner dan ik had verwacht en ze verkochten veel spullen met hun koppen erop zoals t-shirts, truien enz. het waren meer souvenirs, maar toch leuk om het gezien te hebben.

Daarna zijn we toch naar het hotel gegaan. We hadden geluk want het was 12 uur, maar mochten toch al inchecken. Het hotel heet Stratosphere en heeft een enorme hoge toren. Wij zaten op verdieping 20. Het is heel mooi, maar het is wel een eind lopen naar het mooiste gedeelte van de strip (de hoofd straat). Het hotel had een groot zwembad op verdieping 8 en daar zijn we eerst gaan zwemmen. Daarna hebben we de strip een eind gelopen en hebben pizza gegeten. 's Avonds zijn we met de auto teruggegaan. Het was zover lopen en we wilden graag het waterballet zien. Dat was ongeveer 1 uur lopen. Het was wel de moeite waard. We waren erg moe dus daarom geen blog meer geschreven Marie- Claire. Vanavond proberen we dat wel weer.

Groetjes Carla en de rest

• 15 Oktober 2012 - 19:22

Marie-Claire:

Vooruit dan maar, goed excuus ! :-).

Echt super wat jullie allemaal doen en zien. Maar ik ga woensdag naar Nottingham, daar spreken ze ook Engels!! Het is er waarschijnlijk wel een beetje kouder en je mag er niet gokken.

Ik ben vandaag begonnen met opruimen en in pakken.Samen met mijn moeder, anders komt er nooit iets van.

Ben benieuwd of ik morgenochtend weer een update kan lezen.

XXX

• 15 Oktober 2012 - 19:38

Hgijbels:

Zojuist de vijfde dag gelezen. Las Vegas bij ons komen weer veel herinneringen boven Apart hè!! We hebben ook weer die mooie foto's bekeken
    Wat een kloven en rotsen Was dit Zion? Wat hebben jullie verder op programma staan?We wachten maar af . Iedere blog is spannend.Verder hier alles goed ,en tot schrijfs. Opa en Oma

• 15 Oktober 2012 - 22:19

Hannie:

Wat leuk dat jullie naar pawn stars geweest zijn wij kijken veel naar dat programma !!
    Jammer dat het wat tegen viel maar jullie zijn er toch maar mooi geweest !!