Dag 6: Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 6: Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 6: Barstow

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Carla

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Barstow

Hallo!

Vandaag hebben we weer een groot deel van de dag doorgebracht in de auto. We zitten nu in Barstow, tussen Las Vegas en Los Angeles in.

De dag begon met een stukje rijden naar de Hooverdam. Hier waren we vorig jaar ook al geweest, maar omdat het te warm was om uit de auto te stappen hebben we dat vorig jaar niet helemaal goed gezien. We zijn er nu dus wel uit geweest om te gaan kijken. Er was een soort van museum bij wat we op ons gemak hebben bekeken. Ik vond het museum zelf niet echt super, maar dat komt omdat ik me niet echt interesseer voor de geschiedenis en hoe het werkt enzo. Teun vond het wel erg mooi en moest dan ook uitgebreid bij elk bordje stoppen om het te lezen.

Daarna zijn we naar het dak gelopen waar je de dam dan helemaal goed kon bekijken. Wat was hij groot.

Nadat we bij de Hooverdam waren geweest zijn we naar de Starbucks gereden. Even nog een korte pauze voordat we nog verder moesten rijden.
We hebben daarna nog ongeveer 3 uur gereden naar Barstow.
Daar zitten we nu dus. We zitten in hetzelfde motel als vorig jaar en kenden de weg hier dus ook al een beetje. Voor het avond eten zijn we naar Peggy Sue gegaan. Het was erg lekker eten.

De serveerster noemde mama ineens Hannie???? Dan zal ik wel Denise zijn en Teun is dan Lonnie?

Bij de Hooverdam heb ik nog mooie foto's gemaakt.

Tot snel!

Groetjes Maaike en de rest.

  • 16 Oktober 2012 - 09:24

    Sanne:

    Ewaaaaaaa
    ziet er allemaal goed uit daar!
    wel jammer dat gister die winkelshopgeval tegenviel, ik zie dat ook wel eens op tv.

    Wij zitten nu aan ons ontbijtje zodat ik dadelijk weer lekker een dagje kan gaan leren.
    Super!

    Ben benieuwd wat er morgen komt.

  • 16 Oktober 2012 - 09:43

    Marie-Claire:

    Gellukkig weer een stukje te lezen bij het ontbijt;-).

    Echt mooie foto's Maaike !

    Het is echt leuk om jullie zo op de voet te volgen.

    Ik neem aan dat ze in Engeland ook internet hebben anders wordt het vanaf donderdagochtend een paar dagen stil van mijn kant.

    Fijne dag weer vandaag.

    XX

  • 16 Oktober 2012 - 10:39

    Pieter:

    Haha hannie geloof ik niet hoor :))) ik denk eerder dat het honey was. Een beetje paaien voor de fooi....(ong 15% he)
    Maar wel leuk dat je alles weer ziet terwijl het niet overal bloedje heet is.
    Hier thuis gaat alles goed; ik zal daar maar geen blog over schrijven.
    Groeten pieter en de (welke rest). Haha doei

  • 16 Oktober 2012 - 15:53

    Corrie:

    Ha reizigers.
    Ik blijf jullie volgen,wil het ook,zeker die wandeling!!
    wie weet komt het er nog eens van .
    Geniet gewoon nog met jullie mee.
    Groetjes.

  • 16 Oktober 2012 - 15:53

    Corrie:

    Ha reizigers.
    Ik blijf jullie volgen,wil het ook,zeker die wandeling!!
    wie weet komt het er nog eens van .
    Geniet gewoon nog met jullie mee.
    Groetjes.

  • 16 Oktober 2012 - 17:00

    Hgijbels:

    Lieve allemaal! Nu zal ik eens een stukje schrijven. We hebben net gelezen wat jullie vandaag allemaal gezien hebben. Mooi geschreven ,Maaike. Wat zien jullie toch veel en mooie dingen!Wel uitkijken met die grote stenen. Teun kun je het goed vinden met die twee dames?Fijn om ze de hele dag bij je te hebben!Ik mis jullie wel,maar vind het fijn dat jullie zo genieten. Carla ben je niet moe?Het allerbeste en veel liefs van moeder /oma(goed getypt hè,met moeite)

  • 16 Oktober 2012 - 18:20

    Irma:

    Ik denk dat Pieter wel gelijk heeft! haha
    Noemen al die serveersters je niet 'honey' als je komt eten of drinken? Op de tv vaak wel.....
    En zo te zien aan de foto's is het weer een stuk beter dan eerder deze week!
    Hebben jullie deze keer geen gokje gewaagd in Las Vegas? Dus niet als miljonair terug? Jammer!

    Geniet er van jullie drietjes.....

    liefs Irma

  • 16 Oktober 2012 - 22:35

    Hannie:

    Was het maar zo'n feest dat ik daar met mijn kinders zat !!! Hoe lang blijven jullie eigenlijk weg ?? En Pieter misschien best leuk als jij ook een blog schrijft !!

  • 16 Oktober 2012 - 23:21

    Hélène:

    Hoi Carla, Maaike en Teun,
    Hè hè, eindelijk eens tijd gehad om jullie reisverhalen te lezen! Mooie foto's en mooie belevenissen! Leuk dat jullie net op tijd in Mesa waren om Teun's solovlucht mee te maken. Goed gedaan jochie! En dat haar groeit wel weer aan, het misstaat je niet Teun!
    Ben benieuwd wat jullie de komende dagen allemaal gaan doen (leuk om jullie te volgen)!
    Heel veel plezier en heel veel groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 03 Okt. 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 20435

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 01 Oktober 2016

Amerika 2016

23 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

New York 2015

27 Maart 2013 - 05 April 2013

Amerika 2013

08 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Mijn eerste reis

09 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Rondreis Amerika

Landen bezocht: