Dag 7: Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu Dag 7: Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Carla Houten - WaarBenJij.nu

Dag 7: Hollywood

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn we om half 10 aangereden en om 12 uur waren we in ons motel 6 in Hollywood. Het is deze keer een erg mooi motel 6 in het centrum van Hollywood. We zitten 100 meter van de Hollywoodboulevard en 10 minuten lopen van het chinees theatre. We zijn meteen op weg gegaan omdat we nog niet gegeten hadden. We zijn eerst bij Starbucks iets gaan eten en daarna doorgelopen naar het chinees theatre, waar we weer voet en handafdrukken van bekende mensen hebben bekeken.

Iemand bood ons daar kaartjes aan om een show bij te wonen van Craig Ferguson. Dat hebben we natuurlijk gedaan. We waren nog even bang dat Maaike er niet in zou mogen want je moest 18 zijn, maar ze keken niet al te nauwkeurig naar de I.D.
We moesten eerst buiten een uur wachten en toen nog binnen een uur. Ondertussen kwam er een warming up guy die ons moest laten lachen. Hij maakte grapjes en zei hoe en wanneer we moesten lachen en klappen. Dat was ook echt wel lachen. Toen begon de show. Er waren 3 artiesten die we niet kenden maar het was toch heel grappig. Erg leuk om een keer meer te maken. Vanavond komt het op tv. We gaan het (nog een keer) kijken.
Daarna zijn we bij de Mexicaan gaan eten. Dat was eens een keer iets anders dan elke dag friet of pizza.

Morgen gaan we naar Warner Bros. Daar mogen we ook een uitzending bij wonen. Ben benieuwd.

Groeten van Carla en de rest.

• 17 Oktober 2012 - 10:49

Marie-Claire:

Goedemorgen !!

Het regent hier pijpenstelen :-(. Maar gelukkig nog genoeg binnen te doen. Terwijl Sanne goed bezig is met wiskunde ga ik maar eens even met de stofzuiger door het huis.

Leuk dat jullie een show konden bijwonen. Ik heb er nog nooit van Craig Ferguson gehoord, maar dat zal wel meer over mij zeggen dan over die Craig.

Ben benieuwd welke uitzending jullie vandaag zijn geweest.

Als ik alleen al denk aan het mexicaanse eten daar, dan loopt het water mij in de mond.

Geniet er van !!

XXX

• 17 Oktober 2012 - 11:26

Corrie:

Als ik het goed begrijp zijn jullie nu V.i.P.'s.
    Jammer ,de uitzending gemist!!
    Gegroet!